Klinik Din Krop

Zoneterapi

Zoneterapi er en alternativ behandlingsmetode, der bruger tryk på specifikke punkter på fødderne for at stimulere kroppens naturlige healingsproces. Ved at arbejde med zoner på fødderne kan zoneterapi blandt andet hjælpe med at lindre smerter, forbedre blodcirkulation, styrke immunsystem og give ro, afslapning og velvære.

I klinikken har jeg især gode erfaringer med fordøjelsesproblemer, stress, indre ro, søvn og afslapning og velvære i krop og sjæl.

Fysiurgisk massage

Fysiurgisk massage er en dybdegående massage, der arbejder med kroppens muskler og bindevæv. Den bruges til at lindre spændinger, øge blodcirkulationen og forbedre kroppens bevægelighed. Massagen kan være både afslappende og smertefuld, men den har mange helbredende fordele.

I klinikken har jeg især erfaring med muskelspændinger og stivhed i nakke- og skulderregion, smerter i benene, problemer med piriformis og smerter i lænden samt dyb afslapning og ro i krop og sjæl.

Japansk lifting

Japansk lifting er en ansigtsbehandlingsteknik, der bruger lette tryk og strøg for at stimulere blodcirkulationen og lymfesystemet i ansigtet.

Du ligger på ryggen under hele behandlingen.

Stresshealing

Klinikkens stress healing bygger på Reiki healing, der er en tusind år gammel healingmetode, som kan foregå ved let berøring på kroppen.

Reiki virker på krop, sind og ånd. Reiki kan bruges til at hjælpe kroppen med at lette smerter, stress og spændinger og til at hjælpe kroppen med at opløse blokeringer og ubalancer.

Klinik Din Krop

v/Gitte Flygenring